HERBA

HERBA
SERINGAN

Thursday, May 27, 2010

kitten

Selasa pagi, bila aku bangun terdengar bunyi anak kucing..oh.Jenny dah beranak.anaknye putih mcm kapas. seekor saje.utk keselamatan kitten tu aku letak dalam sangkar. Hari ni barulah dtg ke lab. 3 hari gi kursus..meningkatkan motivasi dan kepuasan bekerja 1 hari 24 mei.. penceramahnya bagus juga..byk info..byk pengetahuan baru dan dpt juga kwn2 baru. ada ujian..untuk melihat kesesuaian kita dengan kerjaya sekarang adakah memenuhi cita rasa ..or sebaliknya..Bagi aku..ada juga berkaitan. Hari selasa 25 dan 26 pula aku mengikuti kursus peraturan dan keselamatan makmal biologi. Penceramahnya bagus..byk benda baru yg aku pelajari dan akan dikongsikan bersama rakan2 yg tidak berpeluang menghadiri kursus ini. Tapi apa pun minat ku dengan pokok tidak dilupakan..telekom malaysia kat KL tu..sewa pokok herba dan bunga yg aku tanam kat rumah..byk juga pokok yg diambil. itulah klu berjasa dgan tanah dan pasu kan ada faedahnya kan..

No comments:

Post a Comment