HERBA

HERBA
SERINGAN

Thursday, April 8, 2010

Ari ni terasa sgt sakit belakang leher dan pening sikit. Bnyk berfikir ke.Aku sgt bengang smlm dan ari ni.Ingatkan pagi ni blh settle tapi subjectnya xhadir. Klu diberi pilihan aku lebih rela menjaga mesin dari org. Mesin kita yg prog. dan ianya xblh bercakap. Aku ada bbrapa org staf yang di bawah seliaanku. Depa ni selalu ambil kesempatan dari kebaikan aku. Tapi klu dah melampau aku pun tahu gak angin. Ada ke patut bila ada kerja yang perlu dibereskan segera diye ambik el. Bukan sekali diye buat gini..tapi aku masih boleh sabaq sbb aku xsuka nak rosakkan periuk nasi org. Begini ke cara org muda skrg kerja? Apa pun aku akan cari penyelesaian cara patut. Ada yg bagus tu.. memang baguslah..Ok ari ni sekadar nak lepaskan stress je.

No comments:

Post a Comment