HERBA

HERBA
SERINGAN

Tuesday, August 3, 2010

Kenduri

31 Julai kenduri kat rumahku..ramai gak saudara mara dan penduduk setempat yg dtg..yang dijemput tak dtg pun ramai juga..kebetulan sama tarikh ngan org lain, xde kwn, xsihat, blk kg dll. xpe..semua dah selamat. Kenduri sempena anak ke 2 nak belajar kat USA dan anak ke 3 nak ambil SPM disamping menyambut puasa dan tahlil utk ibubapa dan sedara yg telah pergi. Mlm yg sama anak ke 2 menyambut hari lahir ke 19 thn. Akan berangkat ke USA pada 25 ogos 2010 jam 3.15pm alhamdulillah. Memang penat dari seblm kenduri dan selepas kenduri. Keesokkannya melawat anak ke 3 yg belajar kat MRSM Muar pulak.
3 Ogos terlibat dgn odit kendiri FPSK pulak..lagi penat..Nak jadikan cerita tgh ari pun lepas je hantar anak sekolah blk opis, naik lif kat pej. ke ting 4, terperangkap dlm lif kat ting. 1 selama kira2 45 minit bersama 2 org lagi..Sempat talipon bhg penyelenggaraan..semasa tunggu aduh...letrik xde..aircond xde..kejap2..dan call kwn minta bantuan..bertenang wlupun ada gak rasa takut...Alhamdulillah akhirnya dpt juga lif itu dibuka..kat luar nampak 3 org technician..wuii...cemasnya..tuhan je yg tahu.
Kwn yg sama terperangkap tu..sampai xnak dah naik lift..Bukan sekali aku terperangkap dulu pernah terperangkap tapi bkn dlm lift dalam kepulan asap kesan letupan pyrogen.

No comments:

Post a Comment