HERBA

HERBA
SERINGAN

Wednesday, June 16, 2010

Alahai..


Apalah nak jadi..Saya cuma ada 2 hari utk menyediakan CV bagi Anugerah fellowship NC. HOD calunkan saya, so kena jugaklah saya sediakan walaupun saya rasa belum sedia. Dulu ada saya simpan CV tu.. cuma kena update je sikit. Nak jadi kan cerita semua data dlm CV tu dah di delete olh anak saya.. apo nak dikato.. kenalah saya bermula dari awal korek semua, dokumen2, sijl, surat.. byk gak dah lupa..buat ape yg adelah.. hantar jelah kat HOD. Sempat seblm tarikh tutup. Sesuatu yg mengejutkan saya sebln lepas tu..ada someone call dari HR, CV saya xde cover letter pas tu overdue..hai.. apasal kat office ni.. HR suruh hantar cover letter ari tu juga atau minggu tu..Saya pun bagi tau HOD..ok dah sedia. HOD pun dah bagi kat PA. Ok semua dah beres. Nak jadi kan cite.. cover letter pun org off. xhantar. Tarikh pun tutup.. Alahai..cam ne cite.. ni. Camne org off. wat keje ni..Alasannya PAR cuti..Klu ye pun xleh hantar bagi taulah...saya blh hantar sendiri..geram tu memang geram..susah nak cite..Saya pun fed up dan xnak salahkan sesiapalah..silap saya juga xtanya blk kat budak off.. sbb percayakan depa dan ingat depa tau apa nak buat sbb dah gi tau srt tu urgent. Moralnya nxt tme jgn percaya kat org lain dlm sesuatu benda yg penting. So.. alahai Cik Yatie oi...Minggu tu mmg saya sibuk temankan anak uruskan mcm2 perkara utk ke luar negara.

1 comment: