HERBA

HERBA
SERINGAN

Wednesday, May 18, 2011

Kesibukan kerja masih sempat berkebun dan uruskan anak

18 Mei 2011
Wah..busynya aku 16 Mei bulan paling busy..pagi ada verifikasi..settle pagi juga..nasib aku mengenali peralatan/aset2 di jbt..Problemnya..budak2 skrg dah lama kerja pun masih belum mengenali aset/peralatan..kenapa jadi begitu?.Xnak ambil tau atau xnak belajar..terpulanglah pada mereka yg berkenaan..tepuk dada tanya selera..
OK..dek kesibukan sampai aku terlupa aku dah buat appoinment medical check up!...
Padahnya dtg balik hari Rabu..penuh hingga 25 Mei..padahal 21 Mei kena mendaftar kat UiTM..Tronoh. Lebih terok lagi..motor xleh start bila nak balik..terpaksa cal anak..nasib dia cuti 1minggu. Langsung pergi klinik UPM..Alhamdulillah settle dalm masa 1jam 30 min.
Aksi kucing bila ternampak kucing galak
Haiwan lebih mahir mengenali pokok ubatan dari manusia,,buktinya lihatlah aksi kucingku ini..dalm sibuk2 aku berkebun dia pula mengorek tanah...aduh...habis pokok aku..meow..meow..



No comments:

Post a Comment