HERBA

HERBA
SERINGAN

Wednesday, July 7, 2010

Hari Penuh Bermakna







5 Julai, jbt saya mengadakan lawatan ke ladang herba Nasuha, Pagoh, Johor. Byk terdapat pokok herba, antaranya kembang semangkuk, buah keras, buah ajaib dan lain-lain lagi. Luas ladang tersebut 1,200 ekar.. suka sgt tengok pemandangan kat ladang tersebut..challet pun ada..ada restoran herba..jbat kami bercadang nak buat MOU dgn Nasuha. Nak buat kajian herba..Bos saya dan ramai pensyarah serta staf makmal yang pergi..Sesekali keluar dgn jbat best gak..mcm family.
7 Julai..saya terima surat..my god.. saya terpilih penerima anugerah perkhimatan cemerlang universiti 2009 bagi jabatan saya (APC). Memang saya tak sangka, ok..itu namanya rezeki bersyukur terhadap Ilahi yang memberinya, jadi baju apakah yg akan saya pakai pada hari yang bersejarah tersebut ye..15 Julai 2010. Kena tanya anak saya yang akan menjadi tetamu saya nanti. Apa pun terima kasih kpd penilai pertama dan kedua saya.

No comments:

Post a Comment